2010年12月15日星期三

Erm..Erm..Erm..

Erm...Erm...Erm...
今天啊,我跟爸爸去第一好吃东西^^
遇到好多人哦..猪仔啦,苏啦,陈豪进啦,采虹啦,碧玉啦,n many many others...>_<
猪仔啊..看了我一眼,扮不识我啊..>.<哼哼..过后又信息我,问我这个,那个的..嘻嘻^^
他也蛮关心我的..哈哈..
为什么???为什么Weng会那样的???
其实..我..还喜欢他的吗...
哎...不要想了...免得又来烦,又来不开心..
哈哈哈..让我讲讲昨天吧...^^
昨天—12月15日...
姐姐生日丫..
还不是那样过,但她和她的朋友就去庆祝咯..
Hahahah^_^我某点表示..=P
Yesterday night o.o ...I study leh..^^ hehe ^^
Study Geography n do some Maths...
Tonight continue 先^^
Tomorrow go swimming again ^^ with Kah Hui ..
Hahaha...swimming can keep fit .. so good leh..
Afterward,need to read literature arr..
Tomorrow tuition got exam again..
Zzzzz....

没有评论:

发表评论